Huren van vergaderruimtes
- Elke groep of organisatie kan gebruik maken van de vergaderruimtes van het Milieucentrum Utrecht.
- We hebben er drie: twee ruimtes waar maximaal 10 en 12 personen kunnen vergaderen en een grotere zaal voor ca. 14 personen in vergaderopstelling tot ca. 40 personen in een theateropstelling.
- De ruimtes zijn bedoeld voor vergaderingen, cursussen en dergelijke en dus niet voor borrels, feesten en partijen.
Huishoudelijk reglement
- Voor vergaderingen kan er gratis gebruik gemaakt worden van de audiovisuele apparatuur (diaprojector en bijbehorend scherm, overheadprojector) als dit duidelijk aangegeven wordt bij het boeken van de vergaderruimte. Er kan ook gebruik gemaakt van een beamer (projector) tegen meerkosten.
- Het vooraf reserveren van vergaderruimte kan binnen het kalenderjaar. In december kan er voor het jaar daarna gereserveerd worden.
- Gereserveerde zalen kunnen tot 1 week van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Daarna kost het 50% van de huursom. Bij niet opdagen wordt de volledige huur in rekening gebracht.
- Er kan een optie op een zaal genomen. Deze vervalt een week voor de geplande datum. Er mag geen gebruik worden gemaakt van de overige kantoorruimtes!
- Er is een keuken aanwezig. Eventueel kan hier iets verwarmd worden (soep o.i.d.). Het is echter niet toegestaan hier maaltijden te bereiden. Aardewerk en bestek zijn aanwezig.
- Vergaderaars kunnen kosteloos gebruik maken van de draadloze internettoegang. Als u dit wilt vraag dan naar een code hiervoor.
- Laat het Milieucentrum achter zoals u het heeft aangetroffen en vergeet, indien van toepassing, de afwas niet weg te zetten.
- Roken is niet toegestaan in het Milieucentrum. U kunt in de achtertuin terecht (achter de garderobe). Vergeet niet de deur naar de garderobe dicht te doen (vanwege dichtslaan door tocht) en dat de buitendeur niet van buiten te openen is.
- Als u vergadert, denk er dan aan de voordeur op slot te doen tijdens de vergadering.
- Is het te koud in het pand? De thermostaat zit in de gang, links van de deur van de vergaderruimte. U kunt met het oranje knopje de temperatuur verhogen naar 19 graden. Bij het verlaten van het pand graag de temperatuur instellen op 15 graden met het grijze knopje.
- Kopiëren is mogelijk. Het aantal kopieën dient u op de koffie- en theebon te noteren (zie onder), zodat deze bij de vergadernota mee in rekening gebracht kunnen worden.
- Mocht u voor het eerst vergaderen laat u de huishoudelijke zaken dan even uitleggen door een van de baliemedewerkers zodat u niet zonder koffie of thee zit of spullen niet kunt vinden.
Toegang
- Als u buiten onze openingstijden vergadert krijgt u van ons een tijdelijke toegangscode voor de voordeur. Deze kunt u aanvragen via onze balie.
Facturering
- Facturen worden na afloop van de vergadering per e-mail (pdf formaat) toegezonden
Koffie en thee
- Koffie en (kruiden)thee kan in de keuken gezet worden. In het linker bovenste aanrechtkastje liggen de benodigdheden. Koffiemelk staat in de koelkast (graag ook weer terugzetten).
- Vergeet niet de koffie/thee-bon (op de broodtrommel in de keuken) in te vullen. Ook als er geen koffie en thee wordt gebruikt vult u een bon in met de naam van de vergadergroep en de datum. Bij het niet invullen van de bon wordt er € 25,- in rekening gebracht!
Vragen?
Kijk onderaan deze pagina voor de contactgegevens en de openingstijden.