De film The Salt of the Earth is een indrukwekkende film over het leven van fotograaf Sebastião Salgado. De afgelopen 40 jaar heeft de Braziliaanse fotograaf door de continenten getrokken, in de voetsporen van een altijd-veranderende mensheid. Hij fotografeerde vergeten gebieden en mensen, en ook een aantal grootse gebeurtenissen van onze tijd: internationale conflicten, hongersnood en exodus. Daarna begon hij aan de ontdekking van schitterende landschappen en wilde fauna en flora. Het is een film die bewust maakt en confronteert, maar ook hoop biedt en uitnodigt tot reflectie en gesprek.
Voorafgaand aan de film, is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten in een gezamenlijke (vegetarische) maaltijd. Iedereen is welkom, neem gerust vrienden of bekenden mee.
Kosten: gratis
Locatie: Rehobothkerk
Aanmelden en meer info: via deze link



